[O1] Nagar ropy czy czegoś na jednym z wtrysków oraz ciężko

Zwiń
X
 
  • Filtr
  • Czas
  • Pokaż
Wyczyść wszystko
new posts
  • Bro-car_pl
    Classic
    • 2012
    • 39

    [O1] Nagar ropy czy czegoś na jednym z wtrysków oraz ciężko

    Zamieszczone przez rezon
    Zamieszczone przez Lewian
    Nie w przypadku elementów eksploatacyjnych takich jak właśnie tarcze, klocki hamulcowe, tarcze sprzęgłowe, docisk sprzęgła itp.
    uważasz, że lepiej czytasz na odległość niż ja na 40cm? Przecież widzę jaki mam dokument przed sobą. To, że nie macie w sprzedaży tarcz z gwarancją, nie oznacza przecież że dystrybutor EBC na PL tego nie ma. Rozumiem obronę własnego interesu, jeśli nie wydajecie klientom gwarancji, ale nie trzeba innym wpierać, że również inni tego nie robią. Jeszcze raz podkreślę - jako klient, który kupił tarczę (czyli nie jestem bezpośrednio zainteresowany promocją) posiadam dwie karty gwarancyjne (przód i tył) EBC Polska sp. z o.o. tj. przedstawiciela na Polskę istniejącej od 1978r. firmy EBC Brakes. Gwarancja jest na 6 miesięcy lub 16000km. Karty gwarancyjne są podbijane i podpisywane przez Sprzedawcę - data i miejsce sprzedaży tarcz oraz marka i numer tarcz, marka i model samochodu oraz serwis montujący tarcze - data i miejsce montażu, marka i numer klocków hamulcowych, przebieg samochodu, rok produkcji, pojemność silnika oraz BICIE tarczy lewej i prawej po montażu. Dokument ten to nie jest żadna rękojmia sprzedawcy za wady tylko normalna gwarancja.
    Zamieszczone przez Lewian
    Powierzchnia tarcz również się utwardza. Tarcie, temperatura, ścierania - wymiana cząsteczek pomiędzy tarczą a klockiem co skutkuje utwardzeniem warstwy powierzchniowej tarczy.
    nic się tam nie utwardza poprzez wymianę cząsteczek. Na dodatek azbest NIGDY nie był spoiwem - pełnił rolę materiału ciernego z uwagi na odporność na wysoką temperaturę i dobry współczynnik tarcia. Gdyby nie jego rakotwórcze właściwości do dzisiaj stanowiłby główny składnik masy CIERNEJ. świetnie sprawdzał się również w sprzęgłach - jako masa cierna. Również co innego miejscowe zwęglanie spoiwa, a co innego rzekome "rozchodzenie się" żywicy po mieszance ciernej. Wystarczy wpisać w Google do czego służył azbest - ja miałem okazje jeździć na klockach z azbestem czy używać mat azbestowych. Były duże problemy z jakością klocków w momencie gdy został zabroniony, zanim dopracowano się innych składów mieszanki.
    polecam uwadze http://pl.wikipedia.org/wiki/Azbest - jak takie coś jak na zdjęciach ma służyć jako spoiwo. Nie da się tego również stopić w rozsądnych temperaturach.
    "Na osnowę wykorzystuje się termo – lub chemoutwardzalne
    materiały polimerowe, a na wzmocnienie do niedawna stosowano azbest krótkowłóknisty.Jednak ze względu na jego szkodliwość zastąpiono go sukcesywnie m.in. mieszankami z włókien organicznych, mineralnych, szklanych, ceramicznych, i metalicznych w kombinacji z wypełniaczami" a to z kolei stąd http://www.composites.polsl.pl/artic..._PO%20FORM.pdf
    Piszczenie klocków dzisiaj jest częściej spotykane m.in. dlatego, że w skład masy ciernej zamiast azbestu stosuje się obecnie również metale - wystarczy posłuchać hamowania pociągów, żeby wiedzieć że tarcie metalu o metal powoduje piszczenie. W tańszych klockach widać często na powierzchni błyszczące płatki metali. Praktycznie nie piszczą klocki ceramiczne - w których w skład masy ciernej wchodzą przede wszystkim spieki ceramiczne.

    Wydaje mi się, że dalsza dyskusja mija się z celem, ja mam swoje zdanie, Ty masz prawo mieć również swoje dlatego przy nich zostańmy :lol:
    Myślę, że po kilkudziesięciu latach doświadczenia w tej branży, spędzeniu wielu godzin w fabrykach czołowych producentów itp itd pewne teorie już mam wyrobione i mam zamiar się ich trzymać


    Pozdrawiam
    www.bro-car.pl - Części samochodowe.
  • eros662
    Ambiente
    • 2011
    • 147
    • Octavia II combi (1Z5)
    • BKD 2.0 TDI 140 KM

    #2
    [O1] Nagar ropy czy czegoś na jednym z wtrysków oraz ciężko

    Koledzy mam problem od niedawna ze swoja skodą. Mianowicie ciężko odpala mi po nocy. Tzn słabo kręci ale odpali. Sprawdziłem aku choć wiem że mam dobry, ma odpowiednie parametry, świece sprawdzone, tylko jedną dłużej grzała od pozostałych i miała nagar. No teraz co do wtrysków mianowicie zobaczyłem że na jednym z nich na owej zakrętce jest syf, tzn jakby paliwo ciekło i mieszało się z kurzem. Nie wiem czy to mogła by być wina ciężkiego odpalania, no i czy świece też mimo wszystko wymienić, a może filtr paliwa który wymieniłem rok temu jest winny??? Jakieś pomysły??? Przeglądałem już wszystkie dostępne tematy na ten temat jednak problem u każdego zawsze jest indywidualny.


    SKODA OCTAVIA TOUR
    1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
    BLACK COMBII
    SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

    Komentarz

    • przemik
      RS
      • 2012
      • 1610

      #3
      Sprawdz ustawienie statycznego kąta wtrysku.....
      Przemek
      DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
      A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
      80 B3 Limo 1.6 TD SB

      Komentarz

      • eros662
        Ambiente
        • 2011
        • 147
        • Octavia II combi (1Z5)
        • BKD 2.0 TDI 140 KM

        #4
        Zamieszczone przez przemik
        Sprawdz ustawienie statycznego kąta wtrysku.....
        Tzn pod VAG czy hamownia???
        SKODA OCTAVIA TOUR
        1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
        BLACK COMBII
        SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

        Komentarz

        • przemik
          RS
          • 2012
          • 1610

          #5
          VAG/VCDS
          Przemek
          DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
          A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
          80 B3 Limo 1.6 TD SB

          Komentarz

          • eros662
            Ambiente
            • 2011
            • 147
            • Octavia II combi (1Z5)
            • BKD 2.0 TDI 140 KM

            #6
            Zamieszczone przez przemik
            Sprawdz ustawienie statycznego kąta wtrysku.....
            a ile kolego powinna owa wartość wynosić przy programie moim??/ Czy ona nie była zmieniania przy sofcie?
            SKODA OCTAVIA TOUR
            1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
            BLACK COMBII
            SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

            Komentarz

            • przemik
              RS
              • 2012
              • 1610

              #7
              Statyczny kat wtrysku nie zmienia się w przypadku moda badz nie.
              Wartosc w 000 Basic Settings powinna oscylowac ok. 55-60
              Przemek
              DIAGNOSTYKA GRUPA VAG
              A6 C4 Avant 2.5 TDi AEL quattro
              80 B3 Limo 1.6 TD SB

              Komentarz

              • eros662
                Ambiente
                • 2011
                • 147
                • Octavia II combi (1Z5)
                • BKD 2.0 TDI 140 KM

                #8
                Kąt sprawdzony wszystko si, okazało się że walnięty czujnik temp wody w silniku, wymieniony wszystko gra, autko rano pali na dotyk. Dodam iż czyściłem cały układ wtryskowy oraz paliwowy usługa Jet Clean Tronik zapłaciłem 150zł ale różnica masakryczna, wtryski przestały lać, autko lepiej się wkręca na obroty, cichsza praca silnika, zawory nie klekoczą z rana ani wtryski nie hałasują, naprawdę różnica w poziomie hałasu, osiągach i spalaniu nastąpiła. Polecam każdemu taką usługę
                SKODA OCTAVIA TOUR
                1,9 TDI 130PS 295Nm SLX ELEGANCE
                BLACK COMBII
                SOFT by BRK -TUNING + JEDNOMAS G60

                Komentarz

                Pracuję...